WOW:D

Kollade nyss klart på karate kid! Jag tog ett gympass innan jag avslutade filmen:)

Idag körde jag:
Marklyft: Kör med fristång, starta med stången på marken och sedan ta dig till stående position. Grymt bra för ländrygg och bål och lite ben.

Chins: hängandes från en stång och sedan dra sig upp, bra för sidan(latisimus dorsi)

Omvänd bänkpress: Hehe kom inte på namnet, stå framåt lutad så överkroppen är parallel med marken håll en stång med vikter under dig och dra upp i bröstet. bra för hela ryggen

frivändning med axelpress. börja från marken med fristång o ta dig upp så armarna är utsträckta över huvudet. bra för hela kroppen

Sedan körde jag sittande axelpress. sitt på stol med hantlar i händerna och pressa uppåt


Nu tillbaka till filmen och den avslutande delen, wow kan jag bara säga:D fyfan vilken avslutning och vilken grymt bra film:D sista delen var riktigt motiverande och inspirerande tycker jag, och mottot jag tar med mig är att aldrig ge upp! Även om det var en spelfilm så kan det vara väldigt motiverande, kolla bara på rockyfilmerna tex. Jag söker ofta motivation från spelfilmer när det behövs:)



Ha en bra dag alla hemma i sverige! :)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0