Träning :)

Idag körde jag ett ben pass, fyfan det var länge sen jag körde ett riktigt ben pass och det kändes verkligen. Men det är så det ska vara! Började med utfall med ganska tunga vikter och körde 3 set, och jag kan säga att efter det kunde jag knappt sätta mig ner, fick liksom kasta mig när ja skulle sitta.. Efter det så körde jag vader, sedan benpress i maskin och vid det laget kunde jag knappt gå, hehe. Sedan blev det benböj med fri stång.. Körde på 80 kg idag vilket var väldigt tungt och sista reps i varje set var knappt så jag kom upp! Avslutade med benspark för framsidan av låret och lite mage :)

Måste nog säga att ben är det härligaste som finns att träna, det är det värsta under passet, med tanke på att det är så pass stora muskler så blir pulsen så hög, men efteråt är det är jävligt härlig känsla..

Vill inte ens tänka på hur det kommer vara och sitta imorgon, hehe!:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Anonym

Akta vaderna håkannnn!!

2010-10-18 @ 17:10:09

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0