Tattoo!

Har nu under ett tag blivit sugen på att göra en till tatuering :) Är sugen på att göra ett till latinskt ordspråk längs ena sidan/revbenen:) Detta är mitt favorit ordspråk - In Hoc Signo Vinces (och betyder i detta tecken skall du segra! :) ). Min tidigare tatuering är ju för er som har lite koll, ad astra per aspera ( betyder, mot stjärnorna genom svårigheter)

Först var jag inne på att göra denna i samma stil som förra på höger underarm så att de blir ganska lika, men nu är jag mer inne på sidan som sagt och i lite mer klassisk antik romersk stil :)



Här är bild på min förra, vad tycker ni? liknande eller helt annorlunda?;)




För er bloggare som vill ha fler läsare, gå in här

TIME TO GET RIPPED!;)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: madelene hedberg

din blogg var otroligt bra:) ja gillar dina bilder :)..du får ha de så bra <3

2010-10-23 @ 17:08:28
URL: http://madelenehedberg.bloggplatsen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0