Sverige !!!

Saknar sverige väldigt mycket nu!:( Saknar höstens färger och stadens alla lysen i mörkret, saknar att snabbt kunna åka ner på stan och ta en lunch och bara sitta och njuta av god mat, bra väder och kolla på alla människor som kretsar runt omkring och sedan gå runt och kolla i affärer.

Spontan shopping är bland det bästa jag vet, brukar alltid ha svårt att hitta saker om jag åker ner på stan och har bestämt mig för vad jag vill ha:) blir allt mycket bättre om jag bara impulsshoppar;).




 Saknar allt där hemma. Hoppas alla där hemma har det bra, snart är jag tillbaka ;)

Men som alltid handlar det om att se det positiva i saker och ting och sedan fokusera på det! :)

Har precis kommit hem från gymmet nu och sitter och funderar över vad jag ska hitta på nu. Kändes ganska skönt när jag gick till gymmet i linne och shorts kl 8 på kvällen utan och frysa:)
Idag tog jag kreatin, aminosyror och lite ripped fuel från twinlab efter mitt gympass, får vänta några veckor och se om det är bra grejer jag har köpt.

På tal om kosttillskott och lagliga/olagliga preparat här på college så för några veckor sedan så blev jag utvald att göra doping test. Hade då redan börjat tagit lite utav mitt kreatin som jag köpte samtidigt som en kompis, samtidigt som jag stog och väntade på att det skulle bli min tur att kissa så kom han in till huvudansvarige för atleter här på skolan och skulle kolla om kreatinet var tillåtet enligt NCAA bestämmelser. Huvudansvarige killen kollade länge på paketet och sa först att han inte trodde att det var tillåtet men fick sedan kolla upp med andra och det visade sig att det var tillåtet.. Men snacka om att min puls var hög, där stod jag och skulle göra dopingtest och hade ev. olagligt preparat i mig... haha där fick jag igen för att jag hade lite för bråttom med att börja använda det:)!


Nä nu tror jag att jag ska streama några avsnitt från någon serie :)


/J


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0