sommar:)

Hejsan! Har bestämt mig för att börja blogga igen nu efter ett väldigt långt uppehåll :) Sitter nu i usa och känns som sommar, igår var det runt 30 grader här och idag är det nog liknande temperatur:)

Det är skönt på ett sätt, att kunna gå runt i shorts och t-shirt i mitten på oktober men samtidigt saknar jag den svenska hösten med mörkret och löven som skiftar färg och faller från träden, och all shopping. För mig är hösten den bästa shopping årstiden :), man kan klä sig varmt och snyggt. Kan ha snygga jackor, byxor och skor.

Jag saknar att kunna dra på sig en tjock stickad tröja, ett par snygga jeans o några schyssta skor o ovanpå en fin jacka. Här i usa är modet inte alls som hemma, eller jag antar att det är annorlunda i de storastäderna men där jag är existerar knappt mode, det är träningsoveraller eller stora kläder som syns till här.

så 1-0 Sverige-USA ;)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0