snart så :)

På lördag blir det shopping :D längtar som bara den alltså, då ska jag inte komma tillbaka nästan tomhänt som det blev förra gången jag åkte och shoppade i raleigh ;) nu ska kontot tömmas :D haha eller kanske inte riktigt, men en del vill jag nog handla för..

Har även fått en del beställningar hemifrån och ska väl försöka se till att hitta något åt dom med :)

haha de är såhär man ska gå när man är klar med shoppingen;)



Nästa vecka väntar förmodligen/förhoppningsvis en vistelse till raleigh igen, denna gång för att kolla på nhl hockey:D carolina hurricanes har hemma match mot något lag, haha jag kanske borde ha koll på vilka dom möter, men det kommer:)
Verkligen en sak att se fram emot nästa vecka:)!!

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0