Smoothie!!

Tänkte att jag ska dela med mig utav ett jättebra mellanmål som är nyttigt och dessutom väldigt gott :)!

Det är en smoothie med smak av chocklad/banan:)

 

  • Naturell yogurt 3-4 dl
  • 1 mosad banan
  • 2 råa ägg
  • 1 msk linfrön
  • 30 g proteinpulver
  • 2 msk kakaopulver

Det är bara att mixa ihop dessa ingredienser och sedan dricka:) Snabbt, enkelt och nyttigt!:D

Går givetvis att byta ut banan eller kakao mot andra saker för att ändra smaken, jag skulle dock rekommendera att inte byta ut mot socker, och det går ju att göra en mindre eller större sats.. Detta är vad jag brukar utgå ifrån:)

Perfekt för er som tränar!:D

/J


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0