Sjuk kväll igår:D

Började kvällen med att kolla på herrarnas basketmatch, det var riktigt bra och fan va grymma dom är!! Sedan drog vi tillbaka till en kompis rum, och en kompis var sugen på att dricka, och jag tänkte väl; ja jag kan ta några öl..

Vi drog och köpte öl, och han som köpte åkte i trubbel för falskleg, men det ordnade sig sen :P
Åkte tillbaka till min kompis rum och satt och drack där.

Sen åkte vi till "krogen" här, inte mycket till krog om man jämför hemma, men det var mycket folk där och det var kul:) När krogen hade stängt så lånade jag och 2 till en annans bil och bara var ute och åkte.. Sjukt stor bil alltså: Ford f-350...
Hahah kl 3 på natten åkte vi iväg till en stad som ligger 30 min härifrån och vet inte riktigt när vi kom tillbaka igen:) Men kul var det iallafall!








Lyssna på basen i videon :)

Ikväll är det halloween fest, får se om jag orkar fixa någon utklädnad till det:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0