Seeeegt..

Åh mitt internet här är så segt, för att inte tala om hur många gånger det bara dör per vecka.. Har försökt kolla på Nya karatekid och försökt streama den, men går så segt alltså, det blir inte ens som att kolla på en film utan mer som flera olika avsnitt, hehe!:)

Har ca 15 min kvar av filmen och om inget oväntat extremt dåligt händer så tycker jag att det är en väldigt bra film:) Verkligen värd att kolla på! 



Här är en bild på de kosttillskotten jag tar här borta:) Högst upp är mitt protein som är ett wheyprotein, mycket bra! Sedan har jag från vänster; kreatin, fettförbränning, aminosyror, gatorade och sedan lite nudlar, haha nudlarna är bara till för stunder då jag är lite hungrig och inte kan få mat från cafeterian, tex sena kvällar:)

Nu ska jag fortsätta försöka kolla på filmen:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0