Paranormal activity 2

Hann inte skriva något inlägg igår kväll då vi drog vidare direkt efter bion. Vi var som sagt och såg paranormal activity 2, ni som sett ettan vet ju vad denna handlar om, för er andra: filmen handlar om en familj som nyss har fått en son, och i och med att sonen kommit till huset så börjar det hända mystiska saker, mamman och den äldre dottern börjar misstänka att det är något övernaturligt medan pappan tror att någon skojar, ju längre tid det går under filmen desto mer/värre saker börjar hända... Resten tänker jag inte avslöja för er;)

Jag tycker att filmen var sådär.. och slutet var verkligen inte bra... visst de sista scenerna var dramatiska och det var många som hoppade högt i bio stolarna, jag själv tyckte inte det var så farligt läskigt för det var ganska enkelt att lista ut när det skulle hända något.. Jag tycker trots att den var halvbra så är den värd att se:) Helt klart:)!


Efter bion så blev det vidare till en fest, vi stannade där en kort stund eftersom vi ville åka till en annan fest och kolla. Haha när vi kom till den andra festen så kändes det verkligen som man var i slummen och inte direkt något ställe jag vill vara på för här vet man inte vad det finns för människor alltså, så vi stannade där i kanske 5 min innan vi åkte tillbaka till den första festen som vid de laget hade blivit betydligt roligare;)!

Hoppas ni haft en bra helg, min har varit toppen förrutom förlusten av mina kära ray bans :'(

/J


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0