ONE

Kom precis ur duschen, blev en varm och skön dusch:D Ligger i sängen nu och ska nog försöka kolla på någon film :) Dvs om det inte tar 4 timmar att streama filmen, då blir de väl att välja någon av de få filmerna jag har på datan och som jag sett om och om oräkneligt många gånger;) Blir nog inget festande för mig ikväll iallafall, känner för en slapparkväll och hoppas halsen är bra till imorgon så jag kan gymma:D Någon som vet någon bra film?:)

Har lyssnat på ONE med u2 hela dagen, det är en så bra låt alltså, speciellt med talet i början!:D



Jag snart då;) haha nej inte riktigt, men skulle inte vilja se ut så:) Någon som egentligen tycker det är snyggt?:O



/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Ida - Fotoblogg

de är väl aldrig snyggt att ta anabola? tänk hur liten dick han har, hahah!

2010-10-27 @ 11:14:37
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: moa- en blogg i bilder.

hej, allt bra med dig ?:)

skulle vilja be om lite hjälp då jag precis startat en ny blogg...

allaandra.blogg.se- är bloggen för dig som bara vill skriva av dig och läsa om andras upplevelser! Du kanske precis har gått ur ett förhållande eller förlorat någon? Du kanske precis fått nytt jobb eller firat ett år med din pojkvän? Allt du gör är att du skickar ett mail till "[email protected]" och du väljer helt själv om du vill vara anonym eller inte. Alla mail läses igenom men jag kan inte garantera att alla kommer upp på bloggen! Lämna gärna respons också! Tar emot alla förslag.



tack på förhand!<3

2010-10-27 @ 12:11:59
URL: http://greatidea.blogg.se/
Postat av: Annika

urk på burk säger ja bara, lite too much där. i lagom portion yammi :)

2010-10-27 @ 23:17:11
URL: http://aniiix.blogg.se/
Postat av: MonicaHandbruten

Nej Fy fan va äcklig han ser ut!!! Lagom är bäst!

2010-10-28 @ 12:06:46
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0