Morgondagen:)

Imorgon väntar shopping till 100% ;D, bara att gå ut hårt och ge järnet, haha! Nej men ska nog försöka få med mig en del hem! Lägger upp bilder på det jag köpt;) Några helt nya outfits skulle inte sitta fel.. Men får se upp så jag inte köper för amerikanska saker, det måste ju funka hemma!

Imorgon kväll väntar eventuellt även bio. Ska kanske gå och se paranormal activity 2, är det någon som sett den hemma? Eller den kanske inte har haft premiär där? hehe, har ingen koll på sånt:)
Jag har sett första filmen och den var riktigt bra, så jag hoppas att den nya möter förväntningarna:) Ingen aning om vad den nya ska handla om eller så, så vi får väl se helt enkelt:)

Har ni sett första filmen? va tyckte ni isåntfall?:)



Lägger upp lite bilder från morgondagen imorgon så gå in o kika då!;)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0