Lyckades:)

Haha jag lyckades hålla mig vaken hela tiden här, har varit rätt långtråkigt måste jag säga, men jag har väl fått lite nytta gjort, först satte jag och kollade runt lite på kläder på nätet:) en av mina favorit sidor är www.nelly.se :) den borde alla gå in och kolla på, dom har verkligen mycket snygga kläder där!

Sedan satte jag mig ner och satte ihop ett veckoträningsprogram för gymmet så det blir lite struktur på det hela:) är alltid bra att ha struktur på saker och ting när man håller ordning!

Här kommer lite bilder från gymmet på skolan:) rätt fräscht faktiskt:)




Som ni ser på konditionsmaskinerna så har alla varsin tv vilket är lite annorlunda mot de flesta gymmen hemma !



Nu väntar lite pingis:) Näste J-O wallner kliver snart in i pingisrummet;)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0