Lite av allt!

Kom nyss hem från en shoppingdag:) Hittade en hel del kläder idag, men är lite besviken över att ralph lauren hade så pass dåliga kläder och ingenting passade, hur fan är amerikanarna byggda egentligen? satt de bra på kroppen så fick ja inte ens i armarna och tvärtom... Var en stor besvikelse, men jag hittade ju mycket annat:D

Här är vi utanför Ralph Lauren butiken, ganska nice va?;)







Fick med mig hem:

  • Ett par jeans från levi's
  • En stickad tröja med dragkjedja, piké och stor väska från tommy hilfiger
  • En skjorta, tjocktröja, tunn långärmad tröja och liten smidig axelväska från Calvin Klein :)

Men shoppingen var inte så rolig en stund.. Nånstans under tiden vi var där tappade jag mina ray ban solglasögon... Sprang runt i alla affärer vi vart i, letade och frågade personal men ingen hade sett något. Så förmodligen så var det någon som tyckte att dom passade bättre på den personen... Fyfan hur lågt är det inte att ta ett par solglasögon som ligger där...


Men men snart väntar bio, paranormal activity 2.. hehe får se om jag kommer kunna sova inatt;)

/J


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: madelenehedberg.blogg.se

ja älskar din blogg & dina bilder.<3

2010-10-24 @ 13:09:36
URL: http://madelenehedberg.bloggplatsen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0