Lång dag!;)

Kom nyss tillbaka från gymmet. Fyfan vad trött jag är nu.. Körde nog lite för hårt idag.
Det känns som det kommer bli en lång kväll idag, jag sitter och mailar golfbanor, och jag har väl en sisådär 500 golfbanor kvar att maila :) hehe, men om jag får bra respons är det helt klart värt ansträngningarna ;)

Igår kväll fick jag förresten en ny frisyr.. Hehe går väl inte och göra så mycket med mitt korta hår egentligen. Men min kompis Marcus fixade till det lite grann, så nu är det lite militärlikt :) snaggat på sidorna och sen lite hår på toppen! Blev riktigt nöjd!

Hoppas ni haft en bra helg:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: kazz

Ey! Vill ju se en bild på nya frisyren ;) Puss

2010-11-01 @ 23:22:07
URL: http://kazzandrab.blogg.se/

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0