I'm the best!

Känner mig så grym för tillfället :D Är så underbart när man får den känslan, känslan att man är oövervinnlig, ingenting kan stoppa dig och du äger på allt du gör! Det är precis så jag känner mig! Nu jäklar ska jag utnyttja denna känsla till max! och denna känsla ska vara min föralltid!!!! JAG ÄR BÄST!



Känner du att du också vill boosta ditt självförtroende finns det en jättenkel övning för det, ta ett papper och skriv ner 20 positiva egenskaper med dig, kommer du inte på det så fråga kompisar eller andra i din närhet och repetera dessa för dig själv varje dag i 30 dagar :) Det hjälper!

Allting handlar bara om att inse hur bra man själv är!



/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0