I go for my dream

Rätt förvirrad över vart som är bäst för mig att vara nu... Känns som att det kanske inte är rätt för mig att vara här i usa, men får se! Hursomhelst så vet jag att beslutet jag kommer ta kommer vara det rätta för mig och jag kommer fortsätta att leva för att uppnå mina drömmar! :)

Såg en kille idag med hängslen här och jag saknar mina hängslen hemma. Nu bar ju han dom inte så snyggt kanske och såg mer ut som en skogshuggare än ett modeorakel ;) men jag tänkte tillbaka och jag tycker det är så snyggt att ha hänglsen till ett bara jeans och sen en t-shirt eller skjorta, funkar överallt, till vardags, på krogen, eller vid middag :)


Här är jag med mina hängslen, fick ta en gammal bild då jag inte har mina här borta;)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Erik

hängslen är nice! fast du borde nog stoppa in tröjan i byxorna

2010-10-14 @ 06:48:33
URL: http://erikthorell.blogg.se/

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0