Hello!

Racketball idag gick bra, först var mina ben som två stubbar kändes det som, men vart efter så kunde jag röra mig bättre och bättre och avslutade riktigt bra:) som med alla andra sporter och andra saker också så älskar jag att pröva på något nytt som jag aldrig gjort förrut och hela tiden försöka bli bättre. Även fast jag knappt har spelat förrut så vill jag fortfarande vinna hela tiden, kanske både negativt och positivt :)

Tänkte på det påväg tillbaka till rummet att jag kanske ska börja spela saker för att bara ha kul och inte bara för att vinna hela tiden, kanske får ut mer av det då, vad tror ni?:)

Strax väntar golfträning, men utan tränare idag... Så idag kan jag göra vad jag vill och tror jag ska slå bollar hela tiden idag:)

Practice makes perfect! ;)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0