Hej alla:)

Kommer nog bli en lång dag här igen.. fortfarande sjuk så ingen träning för mig idag heller:( åh, det suger, jag vill så gärna träna nu. Jag mår så mycket bättre när jag får träna:) Känner inte ni samma sak? ni som tränar regelbundet att det blir lite som ett beroende att träna mer? Det har och göra med ett hormon som utsöndras vid träning, tror det är samma som bildas när man blir kär! Är det endorfiner? är inte helt säker:)

Och ingen golf får jag träna idag heller, det suger ju också rätt rejält! Får väl iallafall glädjas åt att det är en basket match ikväll:) Det ska bli roligt att se. Jag var ju och såg tjejerna spela i måndags och idag är det killarna som spelar, kan bli riktigt kul för jag tror att dom är riktigt bra!

Ligger och lyssnar på denna fina låt nu:) Väldigt avkopplande låt!



/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0