Härlig kväll :)

Måste börja detta inlägg med att säga hur billigt det är här i usa:O Jag som säkert många andra är väldigt svag för Ben&Jerry's, jag var till affären idag och skulle fylla på min mobil och gick förbi glassdelen och såg ben&jerry's och tänkte först att det är väl dyrt som hemma här, sedan gled ögonen över till prislappen, 2 dollar( vilket blir lite under 14 kr) för en 500 ml burk:O haha det är ju bara sjukt så en Chocolate fudge brownie fick följa med hem:)<3
Är inte Ben&Jerry's bara helt underbart?:D

Kvällen började med basket och när jag gick till matchen fick jag världens chock, där framför mig stog en av de personerna jag lärt känna bäst här.. Jag blev så glad för han har tyvärr suttit arresterad i ett antal dagar nu, men ikväll blev han släppt.. Fortfarande inte säkert om han får stanna här men var väldigt skönt att äntligen få se honom igen:D








Vi gick och kollade på matchen som var bra, men stannade bara till lite in i andra halvlek för att hinna med ett gympass, körde ett hårt gympass idag och det är så jäkla skönt:)

Så här en bra kväll ska se ut helt enkelt:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0