:)

Måste bara säga att jag älskar mina tisdagar och torsdagar :), har enbart racketball på dessa dagar! Racketball påminner om squash men med lite andra regler.

Skulle haft träning idag, men pga av regn o åska är det inställt. suger ju vafan... Jag vill träna golf ju! Antar att jag får gå till gymmet och träna istället då:) Tror jag ska köra lite mage och armar idag :) får inte vara för seg i kroppen inför kvalet imorgon!

Undrar när min nya Yankees keps ska komma egentligen.. tycker de var länge sen jag beställde den:S!
Är även sugen på att beställa en yankees jacka, ni vet en tradisionell baseball jacka?:)



New York Yankees Wool/Leather Reversible Jacket - MLB.com ShopVa tycker ni om denna?:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0