A day in america

Idag har det blivit gym och golfträning. Gymmet gick helt okej idag, jag körde axlar och lite bröst idag. Det är bara så synd att det är så strikta regler här över vad som är tillåtet att ta, men när jag kommer hem blir det ändring på kosttillskotten ;) Då jäklar ska det byggas muskler... Golfen idag gick sådär, kändes som jag var där mentalt men spelet fanns inte där idag tyvärr.. Men så är det ibland och det är bara kämpa vidare!

Om några veckor kommer en kompis över hit på besök.. Ska bli skönt att få träffa någon hemifrån, och ska nog se till att hitta på nå skoj då, finns inte så mycket här och göra på helgerna förrutom att festa.. hehe!

På tal om något helt annat, det är helt sjukt va mycket muskelbilar det finns här.. Nästan alla bilar här har ju v8or men det finns så grymt mycket sport/muskelbilar här, och jag ser min drömbil lite här och var. Drömbilen är en Shelby GT 500 -69, här ser man mest nya mustanger men ändå.. det är ganska stor skillnad mot hemma, och för några veckor sen när jag och en kompis åkte bil körde vi jämsides med en mustang GT en bra bit, och jag kan säga att de va helt sjukt vilket drag den hade, hur den lät och vilken väghållning! Vid ett av rödljusen stog vi jämsides och när det blev grönt så var den bara borta men man kunde fortfarande höra motorn varva. Fast sen stanna den upp och väntade in oss, jag tror tjejen som körde den va lite intresserad av oss ;)





En vanlig syn här, och min drömbil i nyare verision:)

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0