3D

Har precis kommit tillbaka från bion, filmen var väl sådär.. inte riktigt min smak men det var kul att komma iväg.. Självklart bjöds det på en hel del skratt i form av skadeglädje, det sägs väl att skadegläjde är den enda sanna glädjen ;)?
Detta var första filmen jag såg i 3D och det var verkligen en annorlunda upplevelse även om själva filmen kanske inte blir så mycket annorlunda i 3D med tanke på innehållet. Däremot en krigfilm eller liknande kan nog bli riktigt häftigt i 3D :)
Filmen var liksom antingen rolig eller antingen tråkig, allting var svart eller vitt om ni förstår vad jag menar!

Imorgon väntar en ny kvalrunda för golfen och jag ska göra allt för att få åka till florida nästa vecka;D

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0