Snart klar:)

Har en del kvar att maila men största delen är avklarad nu:D Det har dock gått segare att maila idag, vanligtvis så är det ju bara att trycka på mailadressen på hemsidan så kommer det upp en ruta där man skriver in det man vill säga. Men idag har den funktionen tydligen bestämt sig för att inte samarbeta med mig!

varje mail jag ska skicka tar betydligt längre tid för mig, då jag behöver kopiera mailadressen klistra in den, sedan gå till ett dokument, kopiera texten och sedan klistra in den...

Ska snart ta en paus i det hela tror jag och kolla på några avsnitt från gossip girl, säsong 4 är grymt bra ju:)

Ikväll blir det att kolla basket igen!:) ser fram emot det, det är en kul sport att se live!

/J

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0