Fredag:)

Idag är det fredag.. Har för ett tag sen varit på gymmet och kört rätt hårt:) Ikväll väntar nog utgång på pluto skulle jag tro! Det blir najs! :D

Jag kan säga att jag har rätt mycket kosttillskott hemma nu.. Jag fick hem nytt igår eftersom jag trodde att jag hade slut på allt.. Hade ett minne av att jag gav bort allt innan resan över atlanten gick av stapeln, men så var inte fallet.. Var och plockade lite i garderoben imorse och vips så hittade jag åtskilliga burkar :P haha, men nu har jag iallafall så det räcker ett bra tag framöver!


Ni kan ju själva se att det nu finns en hel del hemma i skafferiet;) haha

Ciao
/J


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Helle

Herregud,kan jo starte butikk jo, haha =)

2010-11-26 @ 18:07:14
URL: http://mylondonlife.blogg.no/

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0