Underbar dag :)

Hejsan:)

Idag är verkligen en underbar dag, himlen är blå, solen lyser starkt och snön täcker marken.. :)

Idag har jag först varit och kollat på John Bauers innebandy turnering, det var väl ingen högklass innebandy men det var ändå roligt att kika på.

Efter att ha varit där i någon timme åkte jag och en kompis in till stan för att äta och kanske gå runt och kolla på lite kläder.

Vi beslöt oss för att gå till Bredbar som ligger i melkerhuset, det är absolut ett av mina favorit ställen här i stan. Jag tycker att personalen är super trevliga och väldigt schyssta, maten är väldigt god:) Min favortit är kött lasagne, jag tycker att Bredbar har stans bästa lasagne :) Vad tycker ni? Vilken är eran favoriträtt?


Efter att vi ätit bestämde vi oss för att ta en tur på stan, men de tog snabbt slut då jag plötsligt fick väldigt ont i sidan, så vi bestämde oss för att åka hem...






Hoppas jag blir bättre till ikväll då vi har rörlighetsträning :)

Ciao
Jocke

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: anonym läsare(a)

Håller med om bredbar! jättetrevlig personal och salladerna och lasagnen är supergoood=)

2009-12-16 @ 16:49:55

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0