Tattoos :)

Börjar bli riktigt sugen på att skaffa tatueringar nu :) Är dock lite osäker vad jag ska ha och vart jag ska ha de.
Är sugen på att skriva ; Omnia vincit amor och Carpe Diem på underarmarna, Sedan en stjärna på bröstet, och en varg/ lejon på biceps och axeln :) Är bara lite osäker om jag ska placera dom på de ställena, kanske hittar jag nån taturering som jag hellre vill ha där senare.. hm kanske bara ska bestämma mig och sen köra på det?

Vad tycker ni? Vilken ska jag börja med?:)

Jockee

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: anders G

Kör på Håggan!



Man ska inte hålla på att ångra och vela med saker!



GO FOR IT, säger jag;)



Anders

2009-12-16 @ 23:04:26

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0