Solat:)

Nu har jag kommit hem igen... Jag råkade somna i solariumet, och det var något fel på det så det stannade nedräkningen när de var 5 minuter kvar, jag låg nog i ungefär 1 timme, hehe. Nu är jag lite väl bränd^^

Fick nyss mail av den agentur som hjälper mig att hitta ett college, han hade fått kontakt med några stycken nu, mer information har jag inte fått än. Har en del att göra nu:) Det känns verkligen jättekul att få åka iväg nästa höst. Ska bli kul och se hur College livet är, hoppas det inte är allt för olikt alla college-filmer som det finns;) Vad tror ni?

Skulle vara väldigt häftigt att komma till San francisco, det verkar vara en sådan härlig stad, med varmt väder!



Här skulle jag gärna tänka mig att bo:D

CIAO


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0