Shopping och träning

Hellu!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Där körde jag axlar, rygg och armar + lite mage:) Kände mig helt slut efter gymmet, så jag testade mitt nya kosttillskott jag köpt. Det heter Anabolic Halo och kommer från www.gymgrossisten.se .. För er som tror att detta är doping så har ni helt fel. Det är 100% lagligt.
Direkt när jag drack det fick jag en iskall känsla i hela kroppen och känner mig helt fräsch nu. 



Shopping rundan innan gymmet blev lite av en besvikelse.... Hittade ingenting förrutom en långärmad farfarströja i vinrött... Det var lite synd att jag inte hittade något mer:) Men får nog åka ner någon mer dag snart...

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=IokoaX95OcA&feature=related


Ciao

Jocke


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0