outfits :)

Hejsan:)

Jag bryr mig inte så jätte mycket om vad som är höstens mode och så... Lite influerad av vad som är nytt blir jag ju så klart men jag tycker att det viktigaste är att man själv trivs i det man sätter på sig, då blir man som snyggast;)

Jag själv är väldigt mycket för djupa v-/urringningar på t-shirts och andra tröjor...




En kavaj är nästan alltid snygg att ha på sig, du ser mycket mer vårdad och finklädd ut med en kavaj :)




Det funkar ju även att ta av sig kavajen ;)



Ett par hängslen tycker jag gör så mycket faktiskt:). För det första så tycker jag det är en väldigt läcker accessoar, och för det andra så ser plaggen mycket mer slimmade ut, och byxorna sitter alltid uppe;)


Idag har jag haft på mig en helsvart kavaj från Tiger of Sweden 3000 kr, En ljusgrå T-shirt från HM med läckra detaljer 149 kr, mörkblåa/svarta hängslen från MQ 199kr, Chinos från Zara, svartblåa, 599kr, klocka från Jacques Lemans, ca 4500kr

Som ni ser så behöver ju inte en snygg outfit kosta så mycket, tar man bort kavajen kommer man undan väldigt billig :)


Ciao

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Matte

Fan, steroiderna börjar ge resulutat ser jag. Kuuul!! =)

2009-12-17 @ 22:13:58

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0