Mera snö :D

Ialla fall i västerås:) Kan inte fatta hur mycket det har snöat de senaste dagarna:)

Har precis kommit hem från gymmet nu. Körde bröst och triceps idag:) Mina favorit bröst övningar är ; bänkpress, lutande hantelpress och flyers i cablecross. Jag brukar köra 5-7 repetioner på dessa övningar och 3-4 set. När jag kör hantelpress och cablecross brukar jag gå väldigt djupt, på så sätt bryts musklerna ner mycket mer och man känner en otrolig känsla... Jag rekommenderar att man har träningsvana innan man börjar träna på så pass tunga vikter och fria vikter.
För er som är nya på gymmet är det bättre att ni börjar med att köra i maskin och försök att göra mellan 10-15 repetitioner och 3 set:) Ni känner sedan när ni är redo att börja med fria vikter:)





Så här ser en cable-cross ut:)


Ciao

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: h a i d i s -

Hoppas du haft en trevlig kväll!

godnatt ^^

2009-12-17 @ 20:39:39
URL: http://haidis.se/

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0