Julklappar !!!


Nu är det snart julafton :)

Vissa precis som jag kanske tycker det är svårt att hitta bra julklappar.
Men försök att göra det så enkelt som möjligt, tänk på vad personen har för intresse och köp sedan något som ingår i det området:)

Om man inte vet vad personen har för intresse funkar nog dessa produkter :)

Parfym, det finns jätte många underbara parfymer ute i butikerna här är två stycken som jag tycker är jätte bra






Neotantric Fragrance Manic love Women Pris ; Ca 649kr



Neotantric Fragrance Manic Love Man, Pris Ca 595kr


Taget från ; http://www.beautybygrooming.se


En mysig kofta/tröja är något som de flesta också uppskattar




Här ser ni en tröja från Red Collar, Pris Ca 799kr

















Tagen från ; www.trendgatan.se/.../2009/10/260068-0286_3.jpeg


Sedan vill jag även tipsa om små saker

Det första är min nya favorit; Hängslen Pris 100-300 kr oftast. Bara att fråga runt, jag köpte mina på MQ för några veckor sen:) Mina kostade 199kr :)           
Så här ser mina hängslen ut;)
Nästa sak är en fluga, det är även det något som jag tycker är väldigt snyggt och som blivit modernt igen :), Perfekt att ge bort så killen har till nyår;) Flugor finns på de flesta klädbutiker nu :) HM har en fluga för 99kr




Jag vet även att Cheap Monday har en riktigt fin fluga som är mer en vardags fluga och inte kostym fluga:) Har inte lyckats hitta bild, men fråga runt så hittar ni den nog ;)


Det sista jag har att skriva om är smycken och där fungerar allt möjligt :)


Dagens låt ; http://www.youtube.com/watch?v=kmdqt5nCH88



Jag vet att ni inte hinner beställa från dessa sajter till jul men de är bara för att ge er inspiration :)

Lycka till nu:);)

Puss jocke

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0