Jul:)

Nu är det snart jul:D

Har precis köpt och slagit in de sista julklapparna, de känns så kul att köpa julklappar, jag tycker inte att man ska va för snål när det gäller julen, för mig handlar julen om att visa kärlek och ge gåvor till varandra:)

Idag har jag varit ute på hälla, hittade faktiskt den efterlängtade pälsmössan då:D kommer kanske upp bild på den senare:)

Sen åt jag mat på pizza hut med familjen:) Efter det begav jag mig ner till gymmet... Var ett väldigt bra träningspass, inte bara fysiskt :)

Sen åkte jag ner på stan för o shoppa de sista klapparna och hittade riktigt bra saker tycker jag:) Vad det är kan jag inte avslöja;)

Ciao

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0