Innebandy:)

Har varit och spelat fotboll och innebandy i västeråshallen nu på kvällen, det blev rätt jobbigt men va jäkligt kul!
Är riktigt bra träning samtidigt som det är kul...

I morse fick jag även veta att jag fick med godo så mycket poäng som jag behövde på det amerikanska högskoleprovet:D:D Det vad så skönt.. Har kännt mig väldigt nervös de senaste dagarna, men det släppte ju såklart imorse:) vilket underbart sätt att starta dagen på:) SO US. here I come;)!!!!

Har även lyssnat mycket på en viss låt idag som jag kände för nu när jag var så glad:)

Ni kan själv lyssna på den här : http://www.youtube.com/watch?v=-AQxzeazcfY

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0