Hemma igen:)

Blev en snabbis till stan, jag var ute efter en pälsmössa, men hittade inte det i någon butik alls, fan shopping utbudet i västerås borde bli bättre;) Tycker inte ni det?
Blir nog en heldag i huvudstaden snart, där hittar man alltid det man vill ha:)



Snart ska jag nog åka och sola lite:) hehe, det är så skönt tycker jag. Jag har ett grymt tips till er som vill vara bruna nu under vintern men som inte tycker om gulheten från brun utan sol och som inte vill sola solarium stup i kvarten...  Ni kan använda brun utan sol i 3-4 dagar men inte alls mycket, ta bara lite varje gång. Sedan solar ni solarium efter det och då jämnas gulheten ut och det ser ut som en riktigt härlig bränna, efter solariumet kan ni använda brun utan sol 1-2, sen håller det sig ett bra tag, det gör det för mig iallafall:)(A)

Bara att testa;)


Ciao

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Ellie

Jag går i skola i Västerås nu, har helt glömt bort att det är din hemstad haha. Då kanske man ser dig på stan nån dag :D

2009-12-19 @ 19:39:20
URL: http://ellieee.blogg.se/
Postat av: Joachimh

Jasså? vad läser du för något då?:)



Aa de är ju mycket möjligt:)

2009-12-19 @ 20:20:55
URL: http://joachimh.blogg.se/

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0