Hejsan bloggen!

Nu på förmiddagen har jag varit ute och tagit ett löppass, jag bestämde mig för att springa nu på morgonen istället för att styrketräna. Jag måste säga att träna är ett av de bästa sätten att vakna på:) Efter passet är jag alltid klarvaken. Att ta ett löppass på morgonen eller det räcker med powerwalk gör så att fettförbränningen ökar intensivt under passet. Jag försöker köra mycket kondition och powerwalks samt håller en strikt kost för att inte ha så mycket fett på kroppen..

Nu har jag precis ätit lunch och har tänkt åka ner på stan nu och kika på lite nya kläder, får se om jag hittar något:) Börjar känna lite av ett shoppingsug.

Till sist vill jag säga att jag var tveksam till att skaffa en blogg förrut med tanke på vad alla skulle tycka och säga om det. Det tycker jag är fel, jag tycker att alla ska få göra det dom vill. Varför kan inte alla människor respektera varandra som dom är?!


ciao

Jocke

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0