Hej

Träningen idag gick bra:) Alltid lika kul på träningarna, idag gick snacket om att jag hade skaffat en blogg... Hehe tillslut stod nästan alla och läste ur ens mobil som var inne på bloggen genom mobilen. Jag kan säga att det inte gick fort till och från träningen idag... det är ju sånt sjukt snöoväder.. Hehe höll på att åka av vägen och in i skogen vid en kurva... Både jag och min kompis som satt bredvid blev livrädda...

Jag hann även med ett gympass under eftermiddagen:) Körde många reps (repetioner) idag.. Jag tycker det är bra att variera sin träning så att kroppen får en allsidig träning. Om man bara kör en sorts träning hela tiden kommer kroppen att vänja sig vid den träningen och efter ett tag slutar den att utvecklas, så det är viktigt med olika sorters belastningar på musklerna:)




Yoga är ett bra komplement till styrketräning:)




Nu har jag krypit ner i sängen och tar det lungt framför Ugly betty på tvn, det är kul att kolla på program som handlar om mode och klass:)

ciao

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: AA

vad kul att dina kompisar även de läser din blogg och uppskattar det du skriver=D jag läser din blogg varje dag, det ger en kanonstart på en annars kanske tråkig dag:)



Keep up the good work<3

2009-12-15 @ 20:42:19
Postat av: Joachimh

Tack så mycket:)

2009-12-15 @ 20:54:38

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0