God morgon:)

Eller kanske mer god middag, första blogginlägget för dagen iallafall. Kanske borde börja blogga direkt när jag går upp?;P

Har precis städat klart huset nu, är riktigt sugen på att åka iväg o träna men känner mig tyvärr lite krasslig så jag vilar nog till ikväll. Jag tycker det är väldigt viktigt att lyssna ordentligt på kroppen, för den säger ju ifrån pga av något som inte är bra för den!

Har fått höra att jag borde ha fler bilder på mig själv här i bloggen, så under eftermiddagen ska jag fixa upp lite bilder;)







När jag först kollade ut genom fönstret imorse fick jag en chock när jag såg hur mycket snö som låg på marken, det har verkligen snöat hela natten:D:D





Snart kommer det ett företag som ska kolla ventilationen i huset, får se vad dom har att säga... och senare på dagen är det golfträning:D



ciao

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0