DO THEY KNOW IT'S CHRISTMAS TIME ?????

IMORGON!!!!
Rubriken säger väl allt:)

Visst ska man umgås och fira med nära och kära nu under julen och ha det trevligt.

Men jag kan inte sluta tänka på att det finns människor som inte ens har råd att köpa mat till sig själv nu under julen. Vad är det egentligen som man firar under julen?

Jag känner att under denna jul kommer mina tankar och välsignelser inte gå till mina nära och kära utan de som verkligen behöver dem.

Jag kan inte fira julen fullt ut förrän jag vet att alla människor på vår jord kan fira den.
De ja vill ådstakomma med allt skriverier om fattigdom är att människor här i Sverige och andra länder som har det bra ska vakna upp och inse vilket problem det är!

Jag är säker på att om vi skulle befinna oss i den situation som väldigt många familjer befinner sig i så skulle vi vilja ha hjälp från omvärlden... Så varför hjälper inte vi dem nu ?

Tänk om varje människa som har det bra på jorden skulle skänka 10kr till de fattiga, 10 kr är ingenting för oss, men sammanlagt skulle det göra en så ofattbart stor skillnad för de behövande!!!!!

HJÄLP DEM NU, FÖR JAG ÄR SÄKER ATT DE SKULLE HJÄLPA OSS OM LÄGET BLEV OMVÄNT IMORGON
God Jul Allihopa och ägna en tanka åt de utsatta under årets julfirande :)

Puss o kram


www.one.org

http://www.stadsmissionen.se/

http://www.rb.se/Pages/default.aspx

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Littlest Pet Shop Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0